nuffnang

Wednesday, December 5, 2018

BBM3410/18: Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum geng!

Kali ini aku nak berkongsi mengenai Video Tanpa Wajah yang aku belajar dalam kelas Multimedia dalam Bahasa.

Okay, video tanpa wajah ni , melalui nama dia sahaja kita dah boleh faham iaitu dalam video tu mestilah tak boleh langsung ada wajah / muka.

Untuk video tanpa wajah ni, mestilah:


  1. Tak boleh ada wajah / muka langsung
  2. Mestilah fokuskan satu elemen yang hendak difokuskan sahaja 
  • Buku
  • Kasut
  • Beg Tangan
  • Kaki
  • Tangan
Dalam video ini, elemen-elemen tu perlu untuk membuatkan penyampaian dan jalan penceritaan dalam video itu sampai ke khalayak.

Dan video tanpa wajah ni boleh di-edit ye, bukan macam video One Shot ...

Ini contoh video tanpa wajah yang aku dan kumpulan aku dah buat 😊
Selamat Menonton!


No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum geng! Kali ini aku nak berkongsi mengenai Video Tanpa Wajah yang aku belajar dalam kelas Multimedia dalam Bahasa. Okay, ...