nuffnang

Tuesday, December 4, 2018

BBM3410/18: Instagram

Assalamualaikum!

Apa khabar semua? Harap semua yang baca blog aku semuanya sihat-sihat belaka 😉. Yang tak baca tu, emm emm baca jugak kalau nak aku doakan sihat!

Jadi, di entri sebelum ini aku ada bercakap pasal twitter kan? Entri kali ini aku nak cakap pasal instagram pula... - Aku start ada instagram masa aku form 4 ke form 5 tak ingat. Ye aku lambat sikit sebabnya aku tak minat laaaaa. Instagram ni kan pasal gambar-gambar je, so pada mulanya aku tak berapa minat la. Facebook aku pun kawan aku yang buatkan 😐.

Apa yang aku tahu, instagram ni merupakan satu tempat untuk seseorang itu share saat-saat indah, saat-saat sedih dia. Ikut pada orang lah. Macam aku, aku share benda yang happy happy je. 'Life is too short to be sad' 😎

Jadi, Prof pun mintalah kami update instagram kami dengan gambar-gambar kerja. *Tak berapa berkenan sebenarnya, sebab tu aku minta group aku tangkap gambar lawa lawa* hahaha. lagi pun group aku punya kerja memang tip top!

So, to earn a mark, you gotta have proof that shows Prof has liked your post...
Inilah bukti Prof dah liked post aku




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18: Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum geng! Kali ini aku nak berkongsi mengenai Video Tanpa Wajah yang aku belajar dalam kelas Multimedia dalam Bahasa. Okay, ...